+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Hotel Tábor Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

by 31 reviews

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    87%
  • Komfort

    83%
  • Preis-leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen Geschrieben von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit kleinen Kindern
  • Junges Paar
Sortieren nach:
Show:

Jan

Einzelreisende, 21.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Velmi vstřícný a ochotný personál Vynikající je poloha hotelu a jako positivní hodnotím také možnost parkování vozidla v protějším komplexu " Dvořák"- kryté hlídané parkoviště.

  • Koupelna na pokoji, kde jsem byl ubytován je malá a stísněná,přestože je jasné, že stavebně asi nešlo řešit jinak. To se ale dá při krátkodobém pobytu přežít.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonymus

Einzelreisende, 18.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Zdeňka

Einzelreisende, 28.4.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pěkný hotel s velmi příjemným personálem.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

pí. Šimečíková

Einzelreisende, 9.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel příjemný přístup personálu hodnotím velmi pozitivně

  • Problém vidím v nedostatku parkovacího místa pro hotelové hosty, cena za parkovné v Táboře je poměrně vysoká a levné parkování v parkovacím domě byl velký problém - nedostatečná kapacita. Toto kazilo celý jinak velmi kladný dojem.

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Pavel

Einzelreisende, 15.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vše v pořádku, vynikající poloha pár kroků od nádraží i od historického centra, přitom naprostý klid. Uvítal bych jen restauraci, ne-li přímo v objektu, tak v nejbližším okolí (je tam jen pizzeria) nebo alespoň odkaz na nějakou restauraci poblíž.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Pavel

Einzelreisende, 9.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Text Stern)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Milan Stecker

Älteres Paar, 24.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • personál VELMI vstřícný a milý. Přestože jsme přetáhli dobu,kdy jsme meli odejít z pokoje, mohli jsme ppo domluvě zůstat a vyřídit vše potřebné. za to děkujeme a usměvavé paní první den i slečně druhý den posíláme mnoho pozdravů. Byl to pro nás velmi příjemně strávený čas. určitě se rádi vrátíme. Milan a Eva Steckerovi

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonymus

Gruppe von Freunden, 10.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
9

Jiří

Einzelreisende, 5.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • prfektní snídaně

  • velkou nevýhodou je parkování ! drobný problém s čipovou kartou

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Petr Šála

Einzelreisende, 10.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Dusan

Familie mit Kindern, 19.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Text Stern)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jiří

Einzelreisende, 14.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Byl jsem spokojen, ale soukromě bych se neubytoval

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Martina

Einzelreisende, 12.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • přístup personálu, soukromí, čistota pokoje

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jaromír Soukup DZR Krásná Lípa

Gruppe von Freunden, 11.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Hotel na dobré úrovni v centru města

  • Pouze jedna karta od pokoje.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Vladimír Vurm

Familie mit Kindern, 23.6.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Velmi vstřícný přístup personálu, ochotně nám vyhověli, pokud jsme měli některá nadstandardní přání, jako např. pozdější snídaně po našem návratu z ranního létání balonem apod.

  • Žádné nemám.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Martin Šandera

Einzelreisende, 18.5.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Text Stern)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Lubomir

Einzelreisende, 29.11.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Dobrá poloha, milý a ochotný personál, čistota.

  • Platba předem (byť byla dříve ověřená platební karta) - nedůvěra vůči zákazníkům, prázdný minibar na pokoji, parkování pouze placené v okolí hotelu, není součástí hotelové služby.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7
Hotel Tábor replied to this review.
Velice si vážíme vaši recenze, neboť je velmi důležitá pro naše zlepšování se v hotelových službách.
Ano, i přesto, že požadujeme garanci kreditní kartou, provádíme platbu předem při příjezdu na recepci a to z mnoha důvodu. Jeden z nich je "amnestie" ( hosté, kteří nechtějí zaplatit si právě vybýrají hotely*** a 4****, kde se nemusí platit při příjezdu a pak druhý den odchází bez zaplacení) a druhý důvod je , že z některých kreditních karet si nelze vzít požadovanou částku - jsou blokovány.
Minibar je součástí pokoje - zboží do minibaru si můžete zakoupit
v recepci hotelu.
Parkování - je možné před hotelem, zde je parkovací automat nebo si zarezervovat za poplatek parkovací kartu a bezpečně zaparkovat v podzemních garážích obchodního domu, který je naproti hotelu.
Děkujeme za recenzi.

Anonymus

Einzelreisende, 12.2.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Text Stern)

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonymus

Einzelreisende, 16.9.2011

Tábor, ČR

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
9

Tomáš Kalabus

Älteres Paar, 24.7.2011

Chvalčov, ČR

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Recepce není vybavena zbožím tak, jak je popsáno na stránkách hotelu, na televizoru fungují pouze tři programy v českém jazyce.

Personál
9
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
7
Hotel Tábor replied to this review.
Děkujeme za připomínku, rádi naše služby ohledně vybavenosti recepce rozšíříme, ale bohužel nevíme co Vám přesně scházelo, zda alkoholické či nealkoholické doplňky a nebo cukrovinky, ale i tak děkujeme. Programy máme české čtyři a další zahraniční, tak se pokusíme vyhovět všem klientům a tuto nabídku rozšířit, pokud to je v možnosti našich techniků. Děkujeme za recenzi.
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.